My baby obsession

Salam....

Haaaaa....aaaaaaa.... perkenalkan nama saya Amer. Saya baru nak masuk 6 bulan. Tapi baju saya size 12 bulan... tsk.. tsk.. tsk...tsk.. gumuknya saya 











Amer ni buat Dayah obsess  beli baju baby...


Kelmarin dulu bawa dia shopping groceries... tapi tershopping juga untuk dia .....
Tak kisahlah Amer kan.. janji Kakak Bahagia.. opsss.... Kakak ker?  Muntah lerrr dengan Dayah sorang ni... hahahahaha... nak buat macam mana selalu tershahul ... Kakak inilah.. Kakak itulah.... Kuang kuang kuang.... nasib Amer kecik lagi. Jadi dia tak faham... iya kan aja... 


I can't wait until he can eat. Hahahahahahaha... ni satu lagi masalah..... dreaming too much. Macam budak tu ... nanti boleh makan semua... aduhhh Dayah oiiii... too much kan... kahkahkah... hoi hoi hoi.. esok anak buah sendiri mcm mana pulak ler my obsession. Pantang nampak romper nak beli sokmo... ohh no. I have to really behave. Rupanya tak lah mahal benar harga barang baby. Yes x mahal. Mahal sebab kita beli branded ... tertulah harga potong kaki. Kalau pandai cari ada sahaja yang sangat murah dan berbaloi. Jangan ajar kecik-kecik dah branded bagai. Nanti tak pasal bila dah besar memanjang minta duit nak beli hat mahal. Pengsan masa tu. 

D_Y_H
Saya kena behave... sgt kena behave.... gari jari jemari... mata pun kena jaga... bakul barang dia dah nak hampir melimpah..... 

0 comments: