Phoning or Pening?

Assalammualaikum & Salam Sejahtera, 

Hello readers. 
Terima kasih, kerana masih mengunjungi blog ini walau kurang sudah updatenya. Tidak serancak dulu. Kenapa? Kekangan masa. Maafkan saya. 

Namun saya tidak terkurang update tentang issue semasa yang membelenggu rakyat Malaysia hari ini, iaitu di manakah MH370? Saya sendiri tertanya-tanya. Update by update saya baca dan dengar. Dan tidak kurang banyak juga update-update yang annoying dan memalukan. Jangan cari publisiti murahan sahabat. Tak tahu diamkan sahaja. Dari berbuat fitnah.  

Baca dengan teliti dan hati-hati. Bukan semua berita itu benar. Moga kita semua dapat bersatu hati dan terus berdoa demi kebaikan MH370.

Saya pagi-pagi dah kena panic attack apabila phone saya tak boleh berfungsi seperti biasa and its dying. And finally dead. 

Phoning and pening. Finally tamat juga riwayatnya. Selepas beberapa bulan bertahan dan akhirnya menemui ajalnya. Apa nak buek... terimalah. 

D_Y_H
Doakan yang terbaik buat semua yang berada di dalam pesawat MH370. Moga misteri kehilangannya cepat terungkai sekaligus menjawab persoalan ramai orang. Dan diharapkan semua dapat bersabar, sesetengah maklumat walau mereka tahu mereka perlu siasatan terperinci. Ini isu negara dan sekarang menjadi isu dunia bukan isu kecil-kecil dapat sebar terus. 

0 comments: