Ya Zaljala liwalikram



Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera & Good Day, 

Good Friday everyone.
Alhamdulillah kita masih di beri kesempatan untuk menikmati sekali lagi hari Jumaat, penghulu segala hari dan hari ini jua (iaitu hari JUMAAT) akan berlakunya HARI KHIAMAT. 

Perbanyakkan zikrullah, jom kawan-kawan. 
Biar bibir kita sentiasa basah dengan zikrullah. 
Sentiasa kita muhasabah diri, kita manusia yang selalu khilaf dan perlu di ingatkan. 
Am glad sebab di kelilingi sahabat-sahabat yang sering mengingatkan. Alhamdulillah. 
Thanks awak. 

Kalau dahulu awak kata kehadiran saya anugerah, kini saya bersyukur di kurniakan sahabat seperti awak. Kerana awak tak pernah lupa ingatkan saya setiap 5 waktu. Setiap tingkah dan setiap perbincangan kita, semuanya pasti di selit sedikit ilmu. Keterujaan saya terhadap Islam bertambah. Syukur. Moga kita dapat bertemu di hari Jumaat yang seterusnya. InsyaAllah. 

Ya Zaljala liwalikram, hari ini meniti di bibir saya. 
Maknannya, Makbulkan segala hajatku, dan redhakanlah aku

Sebagai hambaNya, kita wajib terus memohon kepadaNya dan mudah-mudahan segalaNya di perkenan. Amin. 

D_Y_H
Kedamaian hakiki adalah kembali kepada sang pencipta.

0 comments: