Enjoy every moment of life, sebab esok belum tentu kita ada

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera & Good Day, 

Hello readers and sahabat-sahabat sekalian, hopefully anda-anda sekali baik-baik sahaja. Amin. Dayah baru habis one paper yesterday and another one to go. Susah tak? Tak tahu nak kata lagu mana, but I can answer all question within the time given. Walaupun............. hah! Tak mentelaah sehabisnya. Saya gunakan experience menjawab bukan theory. Hahahaha. Nayalahhh Dayah sorang ni kan. Well prepared with result dah ni. Belum apa-apa dah well prepared kan. Ish ish ish. But of course saya nak lulus! Dan mengikut kata "saing2" saya, ini paper bunuh diri!!! Giler betul pergi choose that paper. Hahaha. Mana saya taw. Sebab dia memang related sangat to me, I choose it and for past year passing rate pun 30% je...... haaaaa bayangkan macam paper add math masa school time kan. Oh tak mahu bayangkan. ENOUGH on P7!

Next is P2! Another killer paper, wot! Yes, killer paper for those person yang memang langsung x pernah sentuh accouting work for past 6 years. Consol jangann tanya.. makcik lupa kot. hahahaha ini mmmg kes saya.... 

So nak jadi cerita... alkisahnya saya yang hobinya makan ni kan... pergilah jalan-jalan cari makan.. ke mana? Alah dekat je. Bangi je. Dengan dua sahabat karib saya. Cik Elly and Cik Lya. Haaa.. CIK lagi okay! Psst... borang permohonan ada dengan saya. Mari mari mari... hahahaha naya kena sekeh dengan dua orang CIK ni karang.. pssst.. korang diam2 k. Tak mo bocor rahsia kita ni taw. RAHSIA... pSSSttttt..... 


Meletop kau jah! Sedap makanan kali ni. That Yin Yang... nice mcm sarang burung. me and ili have it. While Kak Lya have the Kueh Tiew Kungfu (waaachaaaaaaa).... 

Tengok reaction masing2... hahahahaha..... apa pun Yin Yang dia sedap!! Boleh mai lagi dan lagi. Dan di mana lokasi ni? Dekat Bangi, Village View (Jalan Reko). Bukan yang dekat tol. Not that one. Walaupun nama sama, tapi in term of taste, I prefer Jalan Reko. 


D_Y_H
Sometimes we may need time for ourself to look back what have we done, what we have achieve? and bla bla bla... itu kita panggil muhasabah diri. Do that before sleep, everyday pun tak apa. Tak rugi pun. 

0 comments: