Moga di permudahkan

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Moga kalian semua baik-baik. 
Petang tadi, Dayah received many missed call and message while having meeting. Tok Wan dah tenat. Ya Allah moga di permudahkan segalanya. Andai ini penghujungnya, permudahkan segalanya. Tidak sanggup rasa melihat Tok Wan lebih lama terseksa. Andai masih nyawa buatnya, moga Tok Wan dapat terus bertahan. 

Its being a while, when I last seen him. I saw his smiling at me. That was a touched moment. Maafkan along Tok Wan, tak dapat pulang jenguk. InsyaAllah esok kita ketemu. Moga Allah beri peluang ini pada saya. 

Masih segar dalam ingatan saya, hari teakhir pertemuan dengan Tok Wan lewat raya lalu. Wajah Tok Wan bercahaya, bercakap tak henti-henti. Walau sepatah pun tuturnya tidak ku fahami. Kami sembang dengan berselang gelak dan tawa. Saya tidak pasti saat itu bisa di ulang semula atau tidak. Condition Tok Wan kini kritikal. Kata sepupu saya, organnya sudah tidak berfungsi. 

D_Y_H
Moga yang terbaik buat TokWan. 

2 comments:

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

wieyah143 said...

saya doakan tokwan dayah moga allah ringankan segala kesakitannya.

2 minggu lepas-sy baru kehilangan atok sy..

banyak2 bersabar dan kuat semangat .insyaallah.