Now no more free time (cliche sgt hahahaha)

Assalamualaikum wbt & Salam Sejahtera & Good Day, 

Cliche sgt! hahahaha
Ya ya ya. 

Masa sangat cemburukan saya. 
Sejak-sejak kebelakangan ini ado sahaja keje nak buat. 

Hari-hari mesti 11.00pm above dah shut down. 
Awak.. awak semua pulak macam mana yer? 

Kata orang kalau kita tak jaga tidur. Maka GEMUKlah kita. 
Mitos? Entah la pulak. Saya rasa benar. Kalau jaga makan macam mana pun if not enough sleep. Still you will end up GEMUK. Eh, awak saya GEMUK saya tahu la. Betul taw. Saya selama ini with 2 hour sleep pun okay. That one of the factor yang buat saya tak boleh turunkan berat badan. So jagalah waktu rehat anda.

Buat yang tak GEMUK (BMI lower than 25) please la don't mentioned SAYA GEMUK. Awak mungkin berisi tapi awk masih okay. Buat yang over 25 PLEASE LAH SEDAR AWK GEMUK. hahaha giler kejam statement kan. Apa kena dah dengan tajuk no more free time? Ntah Dayah ni. Ada masa mengarut gak. Kekekeke. 

Al-kisah masa ini. Selalu sahaja rasa tak cukup masa. Sebab gagal merancang dengan baik. Always immediate response. Haaaa.. ada buruknya.

Ok caw.... miss my reading time for almost 2 months! Damn... cepatlah habis project2 ni! Tens to max sometimes. Praying for better. InsyaAllah.

0 comments: