1st CashOut!

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera & Good Day, 

Entah kenapa, saya gatal tangan pergi click CASHOUT from Nuffnang. Erk, Salahkan tangan. Ha ha ha. Anywhere, it's happen after few years! Yes, saya tunggu dan tunggu dan tunggu from May 2009 till now July 2012. Hambek! Berapa tahun tu beb. Lama gila, nak cashout. It takes me sometimes to withdrawal, because. No income ma.

Buat awal-awal dulu kunonnya nak income, end up. Tak penting semua itu. Janji saya boleh share with all of you my life story yang tak seberapa ini. Not much. About less than 2% from my monthly income. See, blogger actually no making lot of money. Honestly. Because:

1) I don't have a good rating, he he he. A day adalah yang datang. But can sure will not return back and read again. Tapi syukur, tetap ada reader. 
2) Entry to very good. Know it. Entry suka-suka sendiri. hahahaha. 
3) Walaupun almost everyday akan update but still, some entry not qualified enough to satisfy certain people who read its. Kan? 
4) Tak ada ummph kan. My sister always say, alah bukan ada apa pun pada blog kau tu. Yezza. Benaran!

Benar. Benar. Benar. No harm la. Dan tujuan saya berblogging pun bukan untuk mencari extra income from blog semata-samata. I want SHARE! That's all. Welcome to new reader and very thankful to all reader yang selama ini terus dan terus membaca. Maafkan saya andai ada kesilapan sana dan sini. Saya akui kekurangan saya dan akan terus perbaiki. 

Ini semua cerita hidup saya yang tak seberapa. Waiting for another 30 days for cheque to be received. Dan awak.. awak .. semua tahu tak.. huhuhu.. saya rasa saya nak berhijrah la. Saya penatlah dengan terlalu banyak kerja dan penghujungnya saya tak dapat satisfy myself. Sedihkan bunyinya. True! That life lately. 

Saya masih belum membuat keputusan sepenuhnya. Masih goyah berfikir. Sementelah komitmen yang makin bertambah. 


Hahahahaha...
I'm a good dreamer!
I do believe, someone think the same.

D_Y_H
Esok kerje! Ok, bai!

0 comments: