Penampilan itu penting

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera & Good Day,

Selamat pagi semua. 
Penampilan itu sangat penting! 
Kena tampil kemas, rapi dan tidak berbau. 

Kalau 3 perkara di atas tidak di jaga apa kalian rasa? 
Euwww, pengotornya orang ni!  

Kan. So haruslah jaga penampilan ya. 
Tidak kira semasa bekerja atau tidak, hatta di rumah sekali pun. Ini juga peringatan buat diri saya sendiri. Kalau boleh nak tidur tu pun kita kena kemas. Macam dia ni, 


Picture google
Kemaskan. Rapikan. Bau? erk tak taw. he he he. 

Psst: Sebenarnya, saya adore tengok dia ni. Namanya memang hampehlah saya tak tahu. Gara-gara penangan ASST. Ha ha ha... babai. 

D_Y_H
Kalau one of my colleague boleh hilang marah tengok Tiffany saya rasa saya pun boleh hilang marah tengok Hilman ni. hahaha.. apa tak nya watak dia yang pelbagai rasa dalam ASST cukup rempah ratusnya.

0 comments: