Meet the T-Rex! and kalau tokwan nak jalan nak ke mana? Tak mungkin jumpa T-Rex??

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

It is really fun!

Comel tak saya?

 
 
 
hehehehe... ehhhh.. ini bukan saya... hehehe.. terlalu comel la pulak kan.. heeeee..

Hehehehe.. inilah saya... orang takut T-Rex.. dia happy gilee! Hehehe.. gembira dapat ambik gambar secara percuma dan best pusing-pusing dalam Petrosains bersama Tok Wan yang berusia 75 tahun. Punyalah semangat. Tak tahu nak bawa tokwan pi mana. Bawa pi petrosains sahajalah. Saya memang pembuntu okay! Bila nak bawa orang mai KL sure blurrr.. main bawa je kereta tanpa merancang.. Alihnya... Jom Tokwan.. kita layan petrosains. Tak taw Tokwan rasa apa, muka tokwan tak teruja pun. Failed gile, bab-bab bawa orang p jalan. 

Dayah kalau nak berjalan, tak payah jauh tak payah kusut2. Cukup heret saya ke kedai buku, itu sudah membuatkan saya melonjak gembira. Selain melancong ke tempat baru, tapi pilihan pertama tetap saya pilih. 

Kalau korangm mana korang bawa?? Cuba share sikit. 

D_Y_H
Ngantok sudah!

0 comments: