Senyumlah Jumaat. Be kind please.

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Senyum seindah suria yang membawa cahya...
Senyumlah dari hati.. duniamu berseri..
Senyum umpama titian dalam kehidupan..
Kau tersenyum.. ku tersenyum .. kemesraan.....

Wahhhhh.. Dayah.. pagi-pagi dah nyanyi. heeee... bukan berita gembira. Cuma tenangkan hati dan hari yang lara. Ekekeke. Lara dengan penuh kerja dan kejadian mendebarkan. Oh, dup dup dup dup dup. Semua kerana Alma dan Ray. Ayoo. Pening. 

Buat saya tak sabar-sabar nak tunggu waktu rehat. Berjumpa semula Alma, ketahui kisah selanjutnya. Kesian awak kan. Jahat betul nenek Hitler tu! Gila babas rampas hak orang. Realitinya memang ramai sedemikian. Apa hak kamu? Kamu bukan tuhan. Oh, kalau ia realiti kembalikan "I cinta kamu" 

Apa kes, jiwang2! hahahaha.. okey.. Senyum semua senyum...


Senyum tengok langit rasa lapang dan luas. [eh, itu bukan saya. cantik sangat tu!]
Berharap tidak ada, sesiapa pun merosakkan senyuman saya hari ini. InsyaAllah. 

D_Y_H
Friday, please be kind to me ya. Oh Alma.... ohhh Ray........ ayooo Dayah! Audit risk paper tak habis baca hang dok kalut Alma dan Ray ya! agagagaga...  pssstt... saya dah siap separuh kerja semalam.. heee.. Alhamdulillah.

1 comments:

saya tak tipu.... said...

senyum sampai ketelinga nampak!!!!