Demmm u! Kerja banyak tapi masih mampu senyum!

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Hehehe. Ampun iya, kalau tajuk saya kasar sangat. Sorry awak.. awak. Demm u, adalah merujuk kepada diri saya sendiri. Hahaha. Apa kes?

Inilah masalah negara saya sekarang ini. Bila timbul kerja bersusun sampai bawa pulang, kembali dan pulang, dan kembali dan pulang dan kembali semula. Aisehhh.. pening. Kembali mana? Pulang mana? Pulang ke rumah. Kembali ke pejabat. Masih juga menimbun. Aiiyokk! 

Sungguh tak mahu surut-surut. Hari itu baru rasa nak lompat-lompat report every 2 month. Sekali potong betulah. Now dah back usual. Reporting month. Huuuwaaaaaa. Gila! Memang. Cabut lutut. Nak-nak lagi, ahboss kalau boleh nak turnaround segala-galanya less than a month! Hayakkk. Tampaq pipi laju-laju. Tak senang dan taklah sukar. Chiayok!

Dan Dayah... demm u sbb saya terjumpa buku best! Ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyooooooooooooooooo... dah tak boleh pisah dengan buku ni dah. Camno? Kena habiskan dulu. Buku ini macam makanan. kalau saya nak, saya akan usahakan sampai dapat.Tengok contohnya balik-balik makan! Hahahaha.

Ok la... nak guna petua Chef Tiah. Buat keje satu muka surat baca buku satu muka surat. Ate? Bila aku nak habis Tiah?? Deiiii... jawab sendiri Dayah! hahahaha...

Yezzzaa... pasang lagu sikit.. kasi layan..... keje+buku....

D_Y_H
Kita lihat hasilnya esok.. ekekekeke

2 comments:

saya tak tipu.... said...

lebih kurang cam pi mai pi mai tang tu........jugak!!!!!!happy working!

Dayah said...

Salam,

hahahaha... taw tak pa ;P