Saya rindu awak, awak rindu saya tak?

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

[AH_M: Cerita itu cerita Ah_M ... bab ke berapa sudah? herm.. masih sedikit. Belum di sambung. Putus-putus idea yang muncul. Ah_M yang kelam-kabut dan banyak buat salah itu susah nak bayang. Tapi manusia itu wujud. Deeb tak perfect pun. Tapi dia perahsia. Ah, lumrah. Psst. Lelaki sebenarnya perahsia!]

DON'T COPY PLEASE! It's MINE!


**********************************************************************

Bab: RAHSIA, saya rindu awak taw!

Ah_M: Awak...
          Awak...
          Awak...

Tarik nafas, bayang wajah dia dalam-dalam...

Ah_M: ahh peritnya.

Ah_M: Awak...
          Kenapa saya tak boleh bayang wajah awak pun?

Deeb: Awak ini kelakarlah, awak mana pernah tengok muka saya secara dekat.

Hahahaha. Sama-sama gelak.  

Deeb: Kenapa perit? Awak bayang muka siapa tadi? 

Ah_M: Hehehe. Idaman saya. Hehehe.

Deeb: Ciss. Bukan saya la tu kan?

Hahaha. Sama-sama gelak.

Ah_M: Awak, esok ada kuliah subuh nak ikut?

Deeb: Hahahaha.. buat lawak ek. Awak beribu batu jauh. Kuliah subuh mana awak nak jumpa saya?

Ah_M: Dalam mimpi saya, selamat malam penyelamat.

*********************************************************

Hehehe. Nak sambung menulis tapi malas! Hahaha..

D_Y_H
Naifnya! Deeb masih cuba berahsia. Sampai kapan pun Ah_M takkan tahu siapa Deeb. Kenal cuma waktu terdesak itu dan mereka terpisah lautan kerana tuntutan kerjaya.

0 comments: