Malasssssssssnyaaaaaaaaa

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Malas. Malas. Malas.
Lama tidak bersenang-senang begini.
Nak membaca tersangatlah malas.
Terlalu malas.
Terasa mahu baring di langit.

Tanpa gangguan
Tanpa bising
Tanpa suara
Tanpa siapa-siapa.
Cuma diri sendiri
Menilik diri dan rehat tanpa gangguan
Tapi tak mungkin.
Kalau ia berlaku pun pastinya 7x7 perlu di tempah

Argh!
Apa tunggu lagi.
Harinya makin hampir
Dada belum ketat
Hati masih rapuh
Jiwa belum kental
Dan kotal ilmu masih terasa kosongnya!

D_Y_H
Apalah saya rapikkan ini?? Lagi saya berdebar-debar menanti hari lagi saya rasa terlalu malas! Dan benda "bodoh" saya lakukan lagi, berjimba sorang2 hahahaaha.. ok merepek. Bubaiiii.. saya mahu rajin sekarang tata.. moga di permudahkan segala urusan. Amin.

1 comments:

mamaijat said...

....Insyaallah..semuga dipermudahkan segalanya...