Just listen to preview Zikir Terapi Diri - Hafiz Hamidun

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

I just listening to preview Album Zikir Terapi Diri - Hafiz Hamidun. His voice makin matang! Indeed dulu kena beliau melalui UNIC. Now cuma mengikuti beliau melalui twitter sahaja. Kematangan lahir dengan banyaknya usia dan pengalaman kita. Betul tak?

I just listen, dah melonjak mahu membeli. Buat koleksi. Sedap! Dan Dayah yakin lepas ini mulut kita lebih terkumat kamit dengan zikir dari lagu-lagu yang menghayalkan minda kita, betul tak? Cuba dengar ini, Dayah yakin ramai lagi yang akan setuju dengan pandangan saya. 


Ha... macam mana kawan-kawan. Tertarik tak? Moga kita mendidik jiwa kita lebih baik. Hari-hari berzikir kepadanya untuk kebaikan kita juga. Nampaknya esok saya akan mencarinya. Harap-harap tidak susah untuk mendapatkannya. InsyaAllah.

D_Y_H
Hari inikan saya dah tak malu nak jogging dekat luar. hahaha. Pemalu taw saya ni.. ahahaha. Tapi.... suku jalan dah berjalan.. tak apa.. tak apa.. perlahan2 lama2... menjadilah.. bayangkan baby dan datin dah 400 meter ke depan... Dayah.. haaaa.. jauh kena tinggal. Hehehe.. depa tu 60kg lebih kurus dari saya taw.. berat tak saya? Beratkan. Tgk semangat biggest loser tambah semangat. Tambah berfikir kalaulah Allah tak beri masa lama lagi buat saya kesian pula orang yang mahu menguruskan jenazah saya nanti. Jadi untuk hidup lebih sihat dan berbakti kenalah saya rajin. Yer kata Datin, Kak Long hang kena rajin. RAJIN! Baiklah baby! InsyaAllah. Sokongan kalian sgt berharga.

1 comments:

MuslimOnlineStore.com said...

Boleh dapatkan album Zikir Terapi Diri - Hafiz Hamidun secara online di http://www.MuslimOnlineStore.com