After 51 days

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Picture: Google. Thanks


Yeah, it is 51 days... according to Luna Calender.

Tak taw nak kata apa dah.. speechless.

Eh... 1500ml untuk malam ini.

Mari cuba menghabiskan.

Oh air.. sedapnya.. [terapi minda.. heeee.. ucapnya berkali2.. insyaAllah sengalanya mampu]

D_Y_H
Oh tak faham tak apa... saya perlu lebih banyak air untuk process menyah..., nyah.. nyah.. hahahaha.. macam best layan Diva.. tiba-tiba rasa nak jadi DIVA.. kelasss kau Dayah! hahaha...

2 comments:

mamaijat said...

...dan mamaijat pun terpaksa menghabis kan berlitre air campuran garam tu..
then campuran olive oil & lemon..
kesannya...
rasa nak tdo dalam toilet..
hasilnya..
semuga 'stone' tersayang berjaya dinyahkan...
if not...
terpaksa jua lah...
dioperasi...
doakan mamaijat...

Dayah said...

Salam mamaijat..

wohaaa.. good luck mama..
Moga2 larilah "stone" jahat tu kan.
heehehe.. jgnlah tidor dlm toilet ada yang kecutkang.. hehehehe..

InsyaAllah.. dgn usaha dan doa mudah-mudahan tak perlu operasi. Amin.