TAHNIAH HARIMAU MUDA.. I'm proud!

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Yahooooo!
TAHNIAH HARIMAU MUDA. Korang memang aaaaummmmlah. Setiap detik penuh debar. I really proud, tengok TV macam-macam reaksi penyokong Indonesia yang sedih dan menangis. Pastinya mereka sangat sedih. Can feel their feeling, sangat terasa. 

Tahniah Penjaga Gol. Khairul Fahmi, dia memang tangkas dan hebat! Pemain Malaysia yang lain semua HEBAT! Banyak kali gaung negara cuba di bolosi, tapi berjaya di tangkas dengan baik. Cut it short, TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH! 

Saya sangat bersemangat! Walaupun rasa nak demam. Kemenangan Malaysia hari ini sungguh menyuntik semangat buat saya. TQ kepada semua player. Gembiranya. Moga esok, kerja saya lebih pantas.

Cayalah! Moga dengan kemengangan ini, team HARIMAU MALAYSIA terus-terus bersemangat dan menang lebih banyak kejohanan bola sepak dan mungkin suatu hari nanti kita boleh lebih ke peringat dunia. Amin.

D_Y_H
Sakit kepala makin menekan. Baiklah cepat. Saya dah rasa macam kura-kura. Sudahlah BM tadi buat kejutan. Intead of having 5 days fieldwork, now we've to complete it within 4 days. Memang tekanan dan saya sedang positif. ^^ Mujurlah HARIMAU MUDA telah membangkitkan semangat saya.. yeahhh. Korang memang HEBAT!!!! Agak2 ada cuti tak?

0 comments: