Bermula detik Ah_M - harapnya di habiskan

Assammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Ah_M? Apa benda pulak ini kan. Hehehe. Dia adalah watak baru saya cuba cipta. Cerita Dee masih belum tamat. Sebab? Saya sukar nak garapkan ceritanya. Hahaha. Berapa banyak dah watak-watak yang saya cuba hidupkan sedari beberapa tahun lalu dan cuma Dee sahaja Dayah publish. Selainnya bermuka-muka saya simpan dalam bekas kedap udara. Hehehe. Dan tidak pernah siapa pun pernah membaca. Watak Dee adalah tulisan spontan saya, tanpa rangka tanpa olahan semula sebab itu berserabut dan saya cuma suka-suka tulis. 

Dan kini Ah_M, baru 2 pages. Menulisnya pun saya sendiri berdebar-debar. Terasa saya sedang membaca novel dari minda saya dan di tulis semula. Hehehe. Imaginasi yang kadang-kadang buat saya pitam berfikir, hahaha. Saya sedang fikir macam mana Ah_M. Nak yang macam mana dia ek? 

Look alike. teringat mama suka tocang rambut saya mcm ni. hahaha. nak perasan diri sendiri, aduhaii dayah! keekekeke. main-main je ek. Tapi serius look similar.

So adorable. I like her. Comel sangat.

Hehehe.. saya sedang konpius. Nak membayangkan bagaimana wajahnya si Ah_M dan yang pasti Deeb seharusnya berambut panjang. Hehehe. Dan inilah Deeb, 


Amacam? Hehehe. Sedang bayangkan wajah Ah_M and Deeb. Dua dunia berbeza tapi di tempat yang sama. Kontra betul mereka berdua, tapi keadaan memaksa untuk mereka mencari persamaan yang di lakonkan sahaja. Realitinya mereka cuma sahabat baik. Berselindung di sebalik sijil yang menyelamatkan Ah_M. Di sebab itu Ah_M sangat berterima kasih kepada Deeb.

D_Y_H
Melakar muka surat seterusnya.

1 comments:

Indra is me said...

its funny :)
http://mypena-indraisme.blogspot.com