Pena menari

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,


Pernah dengar lagu ni? Mesti ramai yang tidakkan. Erra Fazira mungkin terkenal dengan lakonannya tapi tidak nyanyian. For me, she was fine while singing. Penuh penghayatan, kata pun pelakon.

Kenapa saya suka dengar lagu ni ya, tidak pernah ada satu baitnya berkait rapat dengan diri, cuma saya suka. Mungkin kerana dalam hidup seharian kita tak pernah ada masa sendiri, bak bait liriknya "Kini berteman sepi, Kini aku sendiri, Suka dan duka, Dalam meniti gelombang, Kembara panjang" iya pentas dunia yang banyak madu dan hempedu.

Siapa yang tak pernah terluka dan rasa sangat gembira. Pasti ada saat kita rasa punya rasa begitukan. Kita tempuh jua, walau perit walau jerih. Itulah pentas dunia sementara. Chill bebeh :)))

D_Y_H

Makin sensitif pulak perut saya ni. Alahai perutku sayang. Demand sungguh :))) (taw penjangaan rapi perlu.. hermmm jagalah pemakanan, pesanan khidmat masyarakat dari saya ya.. yerlah bulan puasa ni semua nak telan. Mujur pinggan dan mangkuk tak boleh makan, kalau tak harus lincin dengan meja-meja makan sekali :))) ;P)

0 comments: