Osama Bin Laden telah pergi

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Riuh dalam rata-rata news "Bin Laden is dead" 
Jauh di sudut hati saya mengatakan bahawa dia masih hidup. Saya tak tahu kenapa saya berkata sedemikian.

Di US ramai orang sibuk meraikan kematian beliau. Tapi saya masih rasa dia masih ada. Kenapa ya? Dia dilabel sebagai pengganas dunia. Kerana di sabit menyebabkan kejadian 11-Sept. Tahu? WTC of America kena attacked.

Adakah beliau benar-benar telah pergi? 
Jika benar, maka seorang lagi pejuang berani mati Islam telah pergi. Moga beliau aman di sana. Al-Fatihah. 

D_Y_H
Hati saya mungkin salah.

2 comments:

Secret Drifter said...

Innalillah...

Allahu Alam...

baca maklumat kat blog ni pun, i xpasti mungkin awk betul !!

http://murabbiy.com/?p=2365

Dayah said...

Salam Secret Drifter,

Saya pun rasa berita tersebut tidak benar.

Seronok sangat mereka bergembira merai kejayaan "us" tapi hakikat sebenar kita tak tahu. Mungkin orang us di tipu. Mungkin juga ia benar.