Berangkat ke Melaka

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Weeehuuuuuu. Apa habaq? Dayah sihat. Esok insyaAllah Dayah outstation sampailah Saturday. Lainnya kali ini, Dayah kena bekerja sama dengan QS from India. Berdua je dengan beliau. Fuh, cabaran ini.

Saya mahu kerjasama ini jadi satu batu lonjatan buat my carrier enhancement. Saya masih belum sempat submit CA. Huhuhu. Rasa lembap! Sungguh, March hari itu tak sempat. Dua2 busy.

Dayah rindu MELAKA. Dulu setahun bertapa di sana. Saya memang suka sangat dengan negeri Melaka. Rumah-rumah kampungnya sangat cantik, kemas dan bersih. Ini pandangan peribadi. Terutama di Masjid Tanah. Saya rindu LONDANG! Rindu B4! Banyak kenangan manis di sana. Berebut bangun subuh. Pergi kelas 30 minit awal. Study bawah selimut, akhirnya kantoi dengan kawan-kawan. They tot, i'm sleeping! hahaha. Itu rahsia saya study. Selubung satu kepala, sebenarnya dok mengira bawah selimut. kahkahkahkah.

D_Y_H
Ok tata. Baju pun tak kemas lagi. hahaha. Alah baju tidur je kot. Baju kerja dah selamat bergantung.. hehehe.

0 comments: