Salam Tahun Baru - teruskan bermimpi ^^

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera, 

Selamat Tahun Baru semua... 
Sihatkah kalian? 
Kalau ada yang mengikuti Dayah yang jarang update TWITTER tahulah Dayah TINGTONG! hahahahaha.. Demam beb! Flu beb! Gedik kan.. hahaha.. =P

Sihat kejap, sakit balik, sihat kejap, sakit balik. Alhamdulillah ini cuma dugaan kecil. Buat sahabat yang di duga dengan penyakit yang datang dan surut, moga kalia terus tabah. Amin. Berusaha mencari penawar, InsyaAllah ganjarannya manis. Sakit itu penyembuh dosa.


We're in new year! Salam Tahun Hijarah 1432 semua, mudah-mudahan kelam yang kelmarin akan kembali cerah dengan hadirnya kelip2 dia malam hari dan di temani terik mentari di siangnya. Berdoa esok lebih bahagia dari hari ini dengan limpahan kasih Illahi, sesungguhnya DIA tidak pernah tinggalkan kita. Kita sahaja yang sering alpa, melangkah dan terus melangkah tanpa mengendah masa berlalu tak mungkin berulang kembali dan kita terus-terus mengumpul dosa tanpa serik untuk kembali memohon keampunanNya, Ya Rabb! Aku Khilaf. 

D_Y_H
Ingat ya, manusia punya hati. Walauapa pun pangkatnya, walau apapun kedudukanya, dia juga manusia yang di jadikan Allah serupa seperti kalian. Jangan ingat dia kuat, dia tidak lemah. Dia juga manusia. Allah tidak pandang kedudukan kalian. Semuanya sama. Semalam mungkin menangis dan hari ini tidak mustahil terus menangis.

0 comments: