Maggi mee slurrppp

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Slurrppp mee maggi sedapnya ^__^
Pagi tadi, mata dok celik sampai jam 2++ pagi. Dok layan buku punya pasal gelak sorang-sorang. Nak layan P1 or P2 memang tak mau masuk.. degil sungguh la.. padahal exm dok bilang hari ja ni.. sighhh

Elok pukul 1.30am, perut meragam. Pedih semacam. Laju je kaki turun tangga, buka lampu dapur. Jalan jinjit2... hahahaha.. takut seisi rumah sedar ;p

Yalahh, kat bawah ada bilik isi rumah juga. Bilik ma n abah sebelah je ngan dapur konfirm dengar punya. Dalam kepala dah set baiknya, manggi pecah telur sedap ni. Mujur jumpa maggi mee sebungkus lagi.. hehehe.. mission almost complete

Nampak periuk, cantiklah tadah air panas.. hehehe nanti lambat masak kalau air paip.. so air panas.. panaskan semula atas api.. campak sekali serbuk kari.. buka peti.. sekali hampa.. telur habis laa.. haihh..

Nampak sayur kobis & carrot je tinggal. So layanlah.. sayur pun sayur la.. sekali teringat dalam laci ada daging.. terus laju2 potong daging kecik2... kekekeke.. maka kenyanglah perut senang hati terus lena sampai pagi.. hahahaha.. mana badan tak naik..

D_Y_H
Dpt mesej dari Neni, di habaq dia mimpikan dayah sedang tido. Apa yer maksud mimpi tu? .. tiba2 tercari maksud yg ntah benar ntah tidak;

Tidur
Tidur dalam mimpi berhubungan dengan keadaan emosional seseorang. Tapi juga menunjukkan kebutuhan akan suasana yang sepi dan tenang. Tidur juga bisa menjadi simbol kebutuhan seks.
Melihat tempat tidur yang kosong: pertanda buruk, kemungkinan kematian seseorang.
Melihat orang tidur sendiri: perhatikan kesehatan anda.
Tiduran di ruangan yang asing: jangan terlalu percaya pada seseorang.
Sumber:http://rahasiamimpi.blogspot.com/

2 comments:

Kak Ungku Betty said...

Assalam Dayah...hi lama tak jengok blog Dayah sejak aunty sibuk dgn Maulana & AF8....Dayah masak maggi tu orang lain tak tercium bau ker? Sedap ekk sesekali pekena maggi untuk supper...tapi janganlah selalu sangat makan maggi memanglah sedap...slurrppp tapi lepas makan janganlah terus tidur...tembam nanti lah...take care dear.

p/s aunty ngeri baca pasal cyst ni.

Dayah said...

Salam Aunty,

heeee ^__^
sedap aunty.. slurrrppp hehehehe..
tu la Aunty busy dgn Mau Mau.. hehehe..

tu la.. sekarang ni asal berjaga *kekeke mcm jaga anak pula berjaga-jaga kan.. hahahaa* asyik lapar je keje dia.. hahaha.. ni tgh nk mencari formula supaya x lapar.. mungkin x leh stay up.. kalau tidak muka pun turut sama berkedut.. hahaha.. ngarut dah dayah ni..

Tu la Aunty mmg ngeri tapi Ujian yang satu ni, wanita kena laluinya dengan tabah