Khilafnya

Assalammualaikum wbt & SalamSejahtera,

Dayah just read artikel dari page Ummu Husna, artikel di dalamnya di tulis seolah saya membaca novel atau dia sedang bercerita kepada saya. Seronok membacanya. Satu artikelnya tentang Bidadari buat saya berfikir dan secara tidak langsung bergenang kelopak mata Dayah.

Artikelnya bukan sedih, tetapi mengenangkan layakkan diri bergelar Bidadari apatah lagi menjadi Ratu pada ahli Syurga (Lelaki Soleh yang dirujuknya)

Kadang-kadang dalam kehidupan seharian, saya pernah terasa kosong hidup saya. Kadang-kadang terasa penuh warna-warni. Mendengar pula lagu ini dari blog Adik Husna (Anak Kak Ummi) hati saya menjadi sedikit tenang.

Lagu dari Maher Zain - For the rest of my life



Lagunya memberi makna mendalam cuba hayatinya. Cuba juga mencari calleringtonenya tapi tak ada la pulak. Tak apa, nanti permintaan dah banyak ada la kan. Buat kaum Adam hadiahkan lagu ini buat isteri kalian. Mereka pasti akan terasa sangat dekat dan di hargai kalian. Dan buat para isteri cuba ajak suami kalian mendengar lagu ini. Dayah yakin, hati yang panas akan menjadi sejuk kembali, Amin.

D_Y_H
Mencari dan terus mencari cinta illahi

0 comments: