1.14am

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Pagi dah rupanya. Masih lagi Dayah terpaku mengadap file, menyemak, membetulkan & membuat review note. Laptop dah panas, siap Dayah halakan kipas lagi. Alahai beruntungnya jadi laptop. Internet dekat ofis ni macam hampeh sekarang ni. Malas nak layan. Kejap dia ok kejap lagi dia ko.

Baru je tegur terus no connection!! Huhh mmg hampeh! Terpaksa repair connection. Paling benci bila tengah buat update dlm server masa kita nak save dan dan tu juga la tiba2 no connection. Ehh, tak rasa pelik? Kalau dulu kaulah juara, kaulah aku puja! Sekarang kau boleh blah gelakguling

Ada aq kesah! Hahaha ayat standard bila kena question tak sedap di pundak telinga. Tapi tonight ada sesuatu yang buat saya kesah. Tentang apa, tentang sesuatu yang saya takkan lepas ceritanya. Kalau boleh setiap update nak tahu. Tapi saya selalu terlepas, masa tak mengizinkan. Tak apalah, sekurang-kurang saya tahu walaupun terlambat. Apapun TAHNIAH.

D_Y_H
Why I'm still stuck at office at this hour?? This reviewing thing la.. bagi elok jam 6.. lepas tu takkan Dayah nak buat pekasam? Nak tak nak kenalah review and pass back by Monday morning. Ada sikit lagi. Hari ini juga nak siapkan.

0 comments: