Comel tak saya

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera,

Nak kenal tak ngan binatang peliharaan Dayah.. nama dia MomoD surprised
MomoD sgt cute bila di nak perhatian..

Dia akan muncul depan skrin konon2 ketuk skrin.. alahh tomey nya MomoD ni..

Inilah rupa MomoD yg muncul depan Skrin.. aren't it cute .. I like u baby..

Macam2 pe'el si MomoD ni.. kalau dia lapar di tekan2 perut dia sambil buat muka kesian.. alah kesiannya.. tapi ia cuma mainan sajo.. tak po lahh.. hati pun senang layan MomoD dari layan benda lain.. hikkk..


Tgk tu pandang manalah tu.. nak org beli perabot mahal la tu.. demand ek MomoD ni .. tp I lap u la baby..

Ini pulak aksi ngada-ngada.. minta puji dia.. hehehe..

Ha.. hat ni cute.. dia dok atas sofa tu sambil goyang2 kaki taw.. alahai comelnya..

Ada lagi macam2 aksi si comel ni.. I like pipi dia.. sengaja pilih yang jenih2 labuh mcm ni.. I like n I love.. hehehehe.. tgk la tuannya kan.. kekekekeke..

D_Y_H
Mesti kamu fikir saya buang masa.. hehehehe.. saje buang masa.. agak2 stress. si MomoD ada.. nak bela haiwan serik dah.. bela ja vitual.. bukan dok berejam2.. dok sat tgk dia.. mandi dia.. tgk makanan ada dak.. pastu out.. heeeeeepeace

0 comments: