Murni's Wedding - P1

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

21/11/2009 Murni telah selamat diijab kabulkan dengan jejaka pilihan hatinya sengihnampakgigi
Orang gembira sangat. Jejaka pilihannya kami panggil Jepun.
Mukanya memang Jepun habis.
Tak dapat tolong Murni apa pun. Sedikit terkilan. Kesian dia, berlari ke sana ke mari menyiapkan persiapan perkahwinan dia. Murni hebat! tepuktanganTak boleh kemana, jadi kena msg Murni je. Nak bawa kereta, masih dilarang. So ke waiting angah balik. Angah lambat balik. Dah dekat pukul 1 masa tu. Zohor nak masuk dah. Nak sangat2 tengok Muni dinikahkan.
On the way to Murni's house. Nampak jepun dekat surau, tengah pegang sampin macam tu la. Terus give her a call. penatfuhhh belum lagi rupanya. Sampai terus masuk rumah cari Murni. Pagi tu Murni msg nak pinjam bunga untuk meja makan. So rasa ini jelah yang Dayah mampu nak kasi untuk masa ni. Nak keluar beli hadiah pun tak boleh sighmasa sampai sempat jugak mata tu meliar tengok meja makan pengantin. Tak ada la pulak.Masuk sembang2 ngan Murni tanya itu ini. Murni pegang tangan orang sambil kata;

- Murni rasa sedih macam nak nangis
- Murni rasa macam tak caya je nak kahwin
- Murni sebak
Dalam risau dan sebak dia tu, Murni sentiasa Manis di mata Dayah.


D_Y_H
Org tak sangka cepat masa berlalu.. Murni dah PUAN ^_^ TAHNIAH Frend!!

0 comments: