No.9

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Yehoooo, ada follower baru no.9 sengihnampakgigisengihnampakgigi terima kasih Kak InnaAb. Saya tak sempat nak geledah lagi blog akak sengihnampakgigi Nampak tadi excited. Tgk jap browse sampai bawah pastu terplay lagu kesukaan sahabat baik saya Ili, Lenka Trouble is friend. Terus layan keje yang menimbun ni. Nanti saya singah2 selalu yer kak. Rajin2 ler menjenguk saya juga, terima kasih sangat2.

Ada cerita baru WRQ & WRE, tapi saya tak cukup masa nak menulis. InsyaAllah, saya akan tulis juga nanti sengihnampakgigi Moga-moga di tiap ujianNya ada manisnya di hujung cerita.

D_Y_H
Bergelut dgn file yg makin byk

5 comments:

INNA AB said...

salam n slmt brkenalan..akak dh add blog dayah..msk je blog akak scara atomatik nmpak trus muka dayah! hehehe...akak br blog isi msa lapang je...selebihnya..menjhit...bca novel...merayau kt tenet..n..lena...smua hobi memakan msa tuhhh....

dayah said...

Salam Kak Inna,

TenQ TenQ, buat susah2 aje ^_^ yerlah nanti saya singgah2 yer

Hobi kita sama la kak cuma terkecuali bab menjahit tu. Gamaknya sampai tahun depan saya tak sudah kekekeke. Saya taw byr duit tailor jo ^_^

Kamsiah said...

salam
akak jumpa blog dayah semasa melawat blog kak ina hehe..
nice blog..akak dah jd follower dayah..
ekcelli nama dayah mcm nama kerani kat tempt keje suami akak hehe..
tu yg masuk tgk..kut2 org yg sama..

juk said...

Salam ziarah. Jemputlah ke blog sir zuki pula. TQ.

zukidin.blogspot.com

Kak Ungku Betty said...

Salam...Dayah aunty dah lama jugak x 'menjenguk' your blog. Tup,tup background dah gelap...ok looks nice.. I like...!