Sgt2 geram

Assalammualaikum wbt,

marahmarahmarahmarahmarahgeramnyaaaaaaaaaaa... spoil mood keje betulla. Rasa nak teriakk laaa ni jugak, adoiii tolonglahhhhhhhh!! Panaskan kepala pagi2 buta. Saya tak suka nak marah2 orangla. Sabar dayah sabar!! tensiontensiontensiontensionkusutlaaaaa bertambah2 ni. Ya Allah sabarkan hambamu ini. Moga tak terlepas marah sudah. merajukmerajukmerajukmerajukmerajukmerajuk haiilaaa bertambah kerja saya. Dari nak betulkan terus kena betulkan sendiri. Hailah!! Tiba-tiba teringat mcm mana agaknya my boss review my work. Mesti dia lagi berasap agaknya. Ini saya review pun dah hangin satu badan jadinya, mcm manalah nak tegur. Serba salah jadinya. Dah tegur pun buat dek je, sambil buat muka tak salah. Jadinya saya ke yang salah soal

Ok la saya nak pergi kerja, sambil nyanyi. Tak mau marah2! Saya betulkan je la sendiri. Dari dua tiga kali kena betulkan, alih2 balik pada saya balik kena buat.

D_Y_H
Very da angry la.

5 comments:

IntanLal said...

Salam...

Sabar la kak. ujian di bulan Ramadhan.

dayah said...

Salam Intan,
Dah tak marah dah =D
Tadi yerlah meluap2 rasa marah tu. Tapi bila dah melalak2 dalam kereta terus masuk ofis dengan senyuman lebar.. kakakakaka

hunny amany said...

salam
hehehe :)
dayah marah ekk...
cian dayah kan...
takper sabar jer..
itu jer yg temampu kita buat bila sabar...bak yg disaran kan kalau marah tengah berdiri, kita duduk, kaalu duduk kita masih marah bawak2lah baring kalau baringpun masih marah bawalah diri ke sumwhere...betul la tindakan dayah tu....sabar ekk.. :-)

Uncle Lee said...

Hello Dayah, you stay easy, and relax....not good to get the blood pressure up or feel stressed.

You know the difference between stress, tension and panic?
STRESS is when wife is pregnant.
TENSION is when girlfriend is pregnant.
And PANIC?
When both wife and girlfriend pregnant.

You have a nice day and keep a song in your heart.
Best regards, Lee.

Oooops, I forgot.
Selamat menjalankan ibadah puasa dengan penuh tabah dan kesyukuran.

dayah said...

Salam
Jojo
Sabar itukan separuh dari Iman. Alhamdulillah sampai sahaja ofis. Marah hilang. Hehehe..

Uncle Lee
Hi.
Lucky I'm not Stress, Tension or Panic. If yes, manalah pulak datang Isteri dan girlfriend saya tu wakakakaka..
Nasib baik cuma geram sahaja =D
Anyhow, thank you