Selamat Pagi

Assalammualaikum wbt,

Sihat x? Puasa x? Mestilah puasakansengihnampakgigi ada yang cuti bulanan ke? Alhamdulillah saya puasa ... moga-maga puasa saya diterimaNyadoa amin.

Selama dua hari ini, saya diberi tugasan memasak untuk berbuka. Sebabnya mama sibuk dgn bazaar dia. Jadi saya masak pun ala-ala jelah. Ok la. Not to bad, tepuk sikit tepuktangan hehehehe

Inilah kerja Datin, wishes dia untuk kelian umat rumah sengihnampakgigi

D_Y_H
Time for work.. tata.. selamat beribadah kenyit

2 comments:

IntanLal said...

Hehehehe... selamat bersahur, selamat berpuasa, selamat berbuka, selamat bertarawikh, selamat segala-galanya k kak. insyaAllah...intan pun kna masak utk tunang tersayang..aish.....mencabar betul..

dayah said...

woitt long kantoi larr aku .
ble kau amek pic nie n sjk ble kau pblish kt blog kau nie .
haddoi !

MALU - MALU .
hehehe :