1 Hari

Assalammualaikum wbt,

Buku inilah telah saya katamkan dalam sehari. Less than one day actually, ntahlah berapa jam. Bangun and tidur balik. Itulah rutinnya. Buku yang saya suka memang saya tak tunggu lama. Saya akan laju sahaja menghabiskan. Watak Adam yang pada saya mulanya menjengkelkan. Sesedap mulut sahaja bercakap dan Laura yang namanya tidak melayu malah kebaratan tapi punya nilai ketimuran yang sangat tinggi.

Untuk mendapatkan buku ini, saya perlu menanti selama seminggu. Saya ulang-alik adalah dalam 3 kali ke MPH Alamanda. Semata-mata menunggu buku ini di keluarkan dari store dia. Saya tidak pergi ke book store yang lain sebab jauh + hari bekerja. Amatlah payah nak meredah jammed. Silap2 makan hati dgn jalan ajalah. Sbb tu saya pilih membeli di Alamanda. Kat sana, mana ada jammed. Sehari sebelum ke Langkawi hari tu saya lari2 masuk Alamanda tok kejar pintu MPH. Yelah masa tu dah pukul 9.30pm.

Kalau tutup, bermakna saya perlu menanti lagi 4 hari untuk mendapatkannya. Jadi saya pangkirkan sahaja kereta di tepi jalan. Suruh angah & my colleague tunggu dalam kerete =D. Nasib dapat.

D_Y_H
Masih ada buku2 lain yang tak baca.

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tahniah sbb dpt habiskan dalam sehari! =D

dayah said...

Salam Anuar,
Hehehe..tulahh. saya kalau membaca buku yang saya suka.. mmg saya akan marathon bersungguh.. biar tak tido.. kekeke =D

dayah said...

Salam Anuar,
Hehehe..tulahh. saya kalau membaca buku yang saya suka.. mmg saya akan marathon bersungguh.. biar tak tido.. kekeke =D