Weekend yg bosan

Assalammualaikum wbt,

Happy weekend :D

Agak bosan minggu ni. Sbb x rajin nak stadi, x rajin nak buat apa pun, kecuali layan kartun. hehehehe.. nasib umor baru 2+5=7tahun.... kakakakaka...

Tiba-tiba jadi kanak-kanak rebina, belajar apa karekteristik "Wild Shark". Dia adalah sejenis ikan jerung terbesar di dunia dan mempunyai 3 ribu gigi. Wowwwww.. banyaknya.. kalau masuk dlm mulut dia cepat je dia kunyah2 jadi serpihan2 kecik.. gulp...ngeri la pulak.. kat Malaysia ni ada ke "Wild Shark" ek?


aikk napa shark ni .. x de gigi.. ni ATOK SHARK kot gigi dah luruh.. kikikiki

Ok.. nak sambung tgk kartun lagi.. tata

D_Y_H
Rasa umo baru 7 tahun... hahahaha

2 comments:

IntanLal said...

Salam kak...amboi 7 tahun..bukan main lagi. kak dayah oiiiiiiiiii... dah 25 tahun kak oi...kekekekeke..tp intan still layan citr kartun Tom & Jerry, Ultraman, Sinchan dan Atassinchi (lebih kurang begitu la ejaan yea)..

dayah said...

Salam Intan,

I2lah Intan. Rasa mcm umo 7thn balik.. kuikuikuikui..
Sekali sekala nak rasa kanak-kanak kembali.. hehehhee..

Akak layan kan aja apa yang tertayang kat layar skrin tu. Gelak kan aje.. kekekeke..