Siapa kata depa tak buat!

Assalammualaikum wbt,

Depa buat apa? Haa.. nak taw tak. *napa tiba-tiba dayah kecoh ni.. hehehehe.. sekali sekala.. ehh x sebenarnya selalu dah hihihihi* tadi kebetulan nak gerak p jumpa seorg exec ni, lalu kat tempat ea depa ni dr ey. Jadi nak jadi cerita nampaklah ketekunan mereka...kikikiki...*gelak dulu na.. * depa tgh browse apa tah. Bukan ngendap yer.. depa dok depan muka pintu, jadi nampak ler :D. Jadi conclusion saya, dimana-mana ofis yang ada talian internet yang tidak disekat makanya haruslah pekerjanya "utilise and maximise" sebaik mungkin. Betul tak?

Pastu dayah syok sgt, Sbb tadi buka blog sendiri pastu iklan nuffnag yang pertama telah diiklan di blog saya. Yea Yea Yea.. iklan apa taw "Uniquely Singapore" best2. Ingatkan tak jadi. Rupanya ada. Alhamdulillah, saya suka. Sudahlah hobi saya adalah berjalan-jalan. Niat di hati nak jalan2 suruh dunia tanpa bekerja. Hahahhahahaha... gler ke hapa.. sapa nak tanggung?? Hahahahaha.. kalau kaya raya tak per la kan.. x per.. mesti perkara itu tidak mustahil. Tapi perlu usaha yang jitu lagi gigih. Hermm.. ayuh bekerja bersunguh-sunguh.

D_Y_H
Saya sebenarnya pening.. stadi x byk pun..


0 comments: