Hari ini saya cuti!!

Assalammualaikum wbt,

Heaven sungguh dapat cuti hari ini. Tapi nightmare betul dpt call from bos. So kena keje la jugak.. uishhhh geramnya. Gerammm gler... tak per la.. nak buat mcm mana.. x pasal2 pulak dia x suruh masuk ofis. Kalau tak tripple geram agaknya.
"Hailaaa keje.. kadang2 ko memang memenatkan sampai rasa give up. Tapi kuturut rasa semangat membara untuk menuntut ilmu. Walaupun payah, walau terpaksa aku berpura-pura aku tidak penat tapi aku harus demi menimba ilmu yang tidak boleh di beli di kedai runcit mahupun hypermarket. Ia harus di kutip dengan penuh sabar dan penuh ketekunan. Ciayokkkkk dayah!!"
Dua hari lepas chipsmore muncul kembali. Tapi chipsmore tetap chipsmore. Jadi saya nak makan chipsmore and no more.

Dan.. dan... I love to hear indi now... ohhh best.. bersahaja.. Yuna.. she best.. cool je nama dia.. sapa-sapa dah dgr lagu dia best kan..


0 comments: