Cerita Best!!

Assalammualaikum wbt,

Cerita ini memang best. Sebabnya saya yang kata best.. hihihihi.. bestt woooo.. pergilah tgk tak rugi bazir duit tgk screen besar sambail ngaaap popcorn GSC and TGV yang sedap tu.. hihihihi..
Paling nak pecah perut adalah cerita Sifu & Tongga sampai balik rumah kena sindrom.. AN..AN..AN...AN..AN... siap angguk2 lagi.. hihihihi.. adalah suka melihat cerita lakonan Saiful Apek & Nabil itu. Dan credit to Erra sebab dia pandai lakonkan watak jahat. Suka. She look very beauty and pretty. hiihihi..
Pi la serang panggung kalau x caya.. best wooo cite ni..
Ini lagi satu cerita best yang buat saya gelak satu panggung. Dan ceritanya sangat best. Ia menceritakan tentang impian dua sahabat baik, yang mempunyai impian yang sama untuk wedding day mereka. Iaitu nak buat wedding in Jun at Plaza Hotel. Owhh sweet. Tapi terbelaku kesilapan pada wedding management dia. Maka terjadilah BRIDE WAR. Sampaikan dua org sweet friend ini menjadi musuh ketat. Sob..Sob.. I miss my good friends... "awk jom keluar" *opppss bukan ada kaitan dgn bridewar yer.. she my good friend yg sgt busy dgn kerja.. makanya haruslah bila nak dekat April filling ini dia makin sibuk.. rindula dgn awk* Dgn itu saya istiharkan saya suka tgk ini pilem.. hihihihihi.. pergilah tgk... syok sekali taw sekali sekala dpt relax mind..
Sweet bride War... pssst tgk taw best...
Dan ini pulak cerita pasal bride to be soon. hihihihi.. Siapalah lagi kawan2 baik saya lah.. sorang namanya Murni Zamri dan seorang lagi namanya Nor Farhana Abd Rashid. Ana dulu yang tunang pada 24 Januari 2009 dan keesokkannya Muni pulak pada 25 Januari 2009.
Nak jadi story, dayah sedih tak dapat pi engagement ana. Sebb jauh la frend... Alor Staq nun.. nak blk rasa terkejut urat perut. Baru sampai balik terengganu nak cabut balik Kedah. Kesahnya cuma ucapan TAHNIAH di beri buat sahabatku ini. Alhamdulillah selamat dah dia bertunang dengan Auditor.. hihihihi.. sabar je la.. lepas ni.. kena audit.. hihihhi..
Ana dan incik tunang *opss lupa nama* org new castle ni.. ehemm jgn main2 ..hihihhhihi
Dan Cik Muni pula bertunang dgn Incik Jipun.. tak caya tgk la.. dgn Jipun si Muni ni bertunang... ooppss jgn marah Muni.. tapi sejibik Jepun daa.. Si Syah ni.. Haaa. nak taw.. Syah pun sama mcm tunang ana.. Auditor juga.. haiiii sama nampak.. hihihihihihi.. InsyaAllah kedua2 sahabat saya ini bakal melangsungkan hari bahagia mereka hujung tahun ini. Tahniah dan Semoga Allah memberkati dan melindungi hubungan silaturahim ini. Amin.
Muni dan Incik Jepunnya (a.k.a Syah) kebetulan juga org dkt2 dgn New Castle.. kebetulan betul
Saya yg kejap2 jadi mak andam x bertauliah... hihihi tukang betulkan tudung je.. hihihihi.. okeh la tu kan...
Cik Muni yang manis lagi ayu.. *psstt.. dia malu sgt waktu ini sampai kata kawin nanti Muni nak pakai Purdah.. pemalunya sahabat saya ni*

Cik Ana yang sgt blussing pipinya.. *sob..sob.. awat aku x dpt p .. kalau dak leh aku usik ang ana.. rindu kat kawan aku ini.. igt dulu2 asal pukul 12am je ana mai bilik.. "dayah mai teman aku p bilik aiyaq".. rindu zaman matriks* Cantiknya Cik ana ... suka tgk.. pemalu taw.. Cik ana ini sama je mcm Muni..

D_Y_H

Lama dah nak post tp asyik lupa nak bwa kabel... hihihihi

11.05pm, 2Feb09

2 comments:

IntanLal said...

Bride war? ala bestnya. teringin nak tengok... last week p ngan Mr K, we just watched ink heart. This week ingat nak p, tp kolej e ada program la plak. x dapat nak p. ahad pun ada program di kolej e. kak nak tahu, bln 2 nie banyak betul students wat program. huhuhuhuhu... nak tengok Bride war!!!!!!!wawawaaaaaaa

dayah said...

G la tgk Intan.. best taw citer dia..

Inkheart tu pun akak dah tgk.. best jugak...

Ishh.. rajin tol budak2 skrg buat aktiviti... tak per la.. untuk pengalaman berharga mereka di masa hadapan jugakkan .. baguihh budak2 ni..