Kejam sungguh mereka!!!

Assalammualaikum wbt,

Sungguh mereka tidak punya belas kasihan atau lebih tepat mereka tidak punya akal untuk berfikir secara waras dan tidak punya perasaan untuk merasa sakit dan pedihnya. Mereka itulah Zionis. Sungguh sedih tatkala mata ini melihat bagaimana kanak-kanak itu cedera, penuh dengan lumuran darah. Apakah mereka tidak boleh berfikir?? Semua manusia di berdarah sana sini. Apakah mereka tidak punya mata.

Paling menyedihkan 60 tahun, rakyat Palestin merempat di negara sendiri. Sungguh sedih sedangkan saya disini alhamdulillah hidup aman dan makmur. Syukur saya di lahirkan di bumi Malaysia. Apa pula peranan kita disini:-

1. Bagi yang punya sumber kewangan silalah beri bantuan buat mereka. InsyaAllah di sana nanti kita akan di balas sewajarnya.
2. Bagi yang tidak berkemampuan. Gunalah senjata yang lebih bernilai iaitu DOA. Ia itulah senjata mukmin. Sedangkan setiap butir kata kita itu adalah DOA. Maka berDOA lah kita agar mereka di bebaskan dari belenggu keganasan dan peperangan.

Kalaulah anak-anak mereka atau ahli keluarga mereka yang di serang begitu tahu pulak mereka marah. Tapi mereka terlampau. Seorang yang cedera tapi mereka akan membalas kalau boleh seluruh rakyat palestin mahu di bunuh. Kejam sungguh mereka ini.

"Ya Allah semoga PALESTIN bebas dari keganasan dan mereka sentiasa di lempah rezeki yang melimpah. Kau tabahkan hati mereka di sana. Ya Allah bebaskan mereka dari belenggu ini Ya Allah. Ya Allah kau lembut kan lah hati-hati mereka yang sekeras batu itu. Ya Allah hanya padaMu umat berlindung dan memohon bantuan"

D_Y_H
Susahnya mereka disana. Kita yang yang di sini harap memberi sedikit bantuan
8.57pm, 5Jan09

0 comments: