Cousin2 Junior

Assalammualaikum wbt,

Cousin2 junior.. huhuhu.. dan saya pula adalah senior cousin mereka.. hehehe a.k.a Kak Long for all cousin.. paling tua la namanya.. hihihi.. tua ke.. iyer la kan.. dah tahun 2009 maknanya saya dah 25 tahun.. tua ke? hahaha.. muda lagi yer.. *tapi ajal tidak pernah kenal usia* oppss terserius sekejap. Ingatan buat diri yang selalu lupa.

Adik2 saya ini masih kecil.. yang bawah ini anak makcik.. yang sgt2 lah takut nak dekat dengan saya. mesti dalam hati dia "mak dinosour mana ni.. larikk takut" hahahaha.. imaginasi apakah aku ini. Ayuni namanya. Memang takut gler.. Kalau kakak dia letak atas saya mulalah dia bermuka sedih. Tgk ajalah pada raut wajahnya yang sedih diriba saya.. Seminggu saya di kg. Hari ke-6 baru si Ayuni ni nak ckp dengan saya.. haa.. itulah dia takut giler ngan dinosour ini.. hahaha.. merapek saya ini... layankan aja ...hehehe

Tgk bulu mata dia panjangkan.. suka saya tgk.. cabut pinjam jap leh.. hihihihi

Sedihnya muka dia.. tak pa yuni.. take ur time knowing ur cuttie kak long..
Hermm.. ini ada seorang lagi bayi cumill... namanya Damia... saya suka baby comel ini sebab dia comel la hehehehe.. mari kita saksikan aksi-aksi bdk demam ini. owh yer.. paling saya ingat adalah sepanjang saya memandu kereta.. damia duduk dipangkuan ibunya sambil jari-jarinya yang mungil itu tidak lepas mengusap-ngusap tangan gebu.. hihihi.. suka saya. Rupanya memang tabi'e dia begitu. Makjang kalau bawa kereta pun dia akan usap tangan makjang. Ishh pelik tapi benar.
Lapar iyer.. sampai makan tangan sendiri.. hehehe..

Saya baru bangun tido la kak long.... senyum tetap lebar.. hihihi
D_Y_H
Stress yang makin kurang.. syukur.. demam pun dah oke.. yeayea..esok leh otstasion dgn selesanya..
12.22pm, 3Jan09

0 comments: