Slider

Monday, December 29, 2008

Salam Maal Hijrah

Assalammualaikum Wbt,

Salam Hijrah 1430. Setahun lagi kita melangkah. Hari ini 1 Muharram 1430. Tahun Gregorian pula adalah 30 December 2008. Bermakna beberapa hari lagi kita bakal masuk ke tahun 2009. Hijrah tahun baru, kalender masihi pun tahun baru. Apa yang sudah gadis ini laknasakan sepanjang tahun 2008.
Banyak kisah suka dan duka terlakar dalam kanvas hidup gadis ini. Sungguh banyak. Sedikit sebanyak tekanan hidup dapat dihadapi dengan berbekal ilmu dan sedikit pengalaman. Gadis ini telah di lahirkan pada 23 Shawal 1404 bersamaan 23 Julai 1984 pada hari Isnin. Mungkin kerana itu juga hidupnya penuh dengan "KERJA". Hari kelahirannya adalah hari pertama bagi kebanyakkan negara mahupun tempat bermulanya KERJA. Like most famous work "BLUE MONDAY". KERJA apa yang gadis ini tahu memenuhi permintaan KERJAnya. Apa sahaja mahu dilakukan demi menyelesaikan misi KERJAnya. Alhamdulillah, walau gadis tidak ke menjawat jawatan yang gah tapi syukur gadis dapat meneruskan lagi langkah menambah lagi bilangan anak melayu yang bakal bergelar Akauntan, InsyaALLAH. Doa gadis agar impian ini menjadi kejayaan. Yang utama bukan kerana Melayu itu tetapi niat kerana ISLAM itu. Bertapa kurangnya Wanita Islam yang bergelar Akauntan di Malaysia. InsyALLAH itulah doa gadis. Lebih banyak ilmu yang perlu di tambah dan perlu di pelajari.
Selain itu, tahun baru mendatang ini gadis perlu beringat bahawa dia perlu meneruskan usaha 'merendahkan tahap kalori'. Ini sangat perlu kerana:-
1- Gadis masih muda
2- Gadis perlukan tubuh yang sihat untuk bekerja
3- Gadis senang mencari pakaian
4- Gadis boleh menyimpan lebih banyak wang
5- Gadis terampil lebih yakin dan terampil
Selamat Tahun Baru Hijrah dan 2009.
*Gadis adalah saya.
D_Y_H
Kerja banyak tpi otak tak berfungsi! Mcm mana
Pagi tingkat 6

Friday, December 26, 2008

Gaji..gaji..gaji...

Assalammualaikum wbt,

Haiahhhh.... haiaahh.... haaaiiiahhhh... dimanakah gaji... jawapannya lambat lagi. Aduh sakit betul bulan ini. Mana taknya. Hujung tahun memang menyeksakan. Bos baru je balik jadinya gaji adalah lambat untuk masuk yer... setakat petang tadi. Rasanya dia belum siapkan lagi. Adehhh memang kesian kepada diri sendiri. Tak mau korek duit emergency. Itu tabungan tok belajar.

Bersabar dan bertahan ajalah, nampaknya angan-angan nak pergi shoping hujung minggu ini hanyalah angan2 semata-matalah. Next weeklah nampaknya tapikan.. bila la tu... next sunday keje da... adusss sakit lagi.. penat taw.. next sunday dgn cukupnya 2 minggu berikutnya adalah tempoh masa kerje x hinggat dunia yer.. Ya Allah tabahkan hatiku. Nak pi Kekek cik li x renspon lagi. Waiting aje la, takkan nak pi sorang-sorangkan. Tak best. Jadual saya sangatlah pack. Sampai rasanya bila saya boleh bahagia dengan masa yg free sikit yer. Mcm tadi je la.. kat bawah ketawa mengekek-ngekek. Saya terkedek-kedek menyiapkan report. Perghh.. sehari suntuk wa layan report ni. Akhamdulillah selesai. Tinggal lagi dua report sebelum caw pi terengganu. Adehh sakit.

D_Y_H
agak letih & kering
7.32pm, 26December08

Thursday, December 25, 2008

Merry Christmas...

Assalammualaikum wbt,

Merry Christmas to all those friends celebrating its and happy holidays to all.. happy cause holiday.. hihihihi.. so wot i'm gonna do. Ermm.. not sure yet.. maybe outing with me dearest sister and brother.. maybe.. since their not wake up yet..

Herm... I think of Sungai Congkak... and some BBQ.. so long time that I havent cook at home.. probably today is the right day... if not practicing your skill will gone.. don't believe... it is not actually gone for all but you may a bit "kelamkabut" yahh... Its happen to me... haiahh... but its ok... nothing to worry.. because I just love cooking.. just I dont have time.. and so far.. if I want to eat anything.. i'll just cook even I never cook it before.. and normally it never frastrate me.. hihihi.. naturally i'm born to be a cooker ... hahahahaha... just joking... ermm.. gonna go Sungai Congkak la... jom...heheheheh

D_Y_H
Sedapnya.. BBQ chicken wingss. yummmy
9.24am, 25 Dec 08

Monday, December 22, 2008

Semuanya tiba-tiba...hihihihi

Assalammualaikum wbt,

Kenapa tiba2.. sbb hari ini saya dengan tiba-tibanya:-

1. On leave, masuk office then apply leave and approved.
2. Tiba2 kena withdraw duit lagi byr annual fees.
3. Tiba2 pi acca submit bank draft.
4. Tiba2 pi makan ngan nor.
5. Tiba2 tershopping sehelai baju dan seluar dan sepasang sandal.
6. Tiba2 terajin nak bawak adik2 pi jalan2.. rasa nak mandi air terjun je. Dekat sikit aku pun x penat. Hermm.. best jugakkan.
7. Tiba2 sekarang rasa ngantok nak sleep kejap.

D_Y_H
Hari yang penuh dgn tiba2!!
1.35pm, 22December2008

Sunday, December 21, 2008

Day out end...

Asslammualaikum wbt,

Yiihiii.. day out has end. 2 weeks in office then going off again. Year end my life a bit busy with travelling out. Today I manage to go to both my grandma home. Yeaahh.. so lucky. The meeting when so smooth and there nothing argument from their part. Again i'm happy and then I was so happy cause I manage to finished my work as the time schedule. Alhamdulillah.

Now, in Coffee Bean LCCT waiting for my sister picking me up. I'm hungry actually. Wot I had.. ermm... I pick to eat puff tuna and ice tea. Enough.. still had half .. on my way to KL .. I trying my best to finished "Remember Me?". I bought its almost 3-4 month ago, but I dont had time to read it. Once I read the first chapter, I feel like WOWW.. I can explain more.. but I just love to read the story. Sophie was very great writter. Really! I have buy some of her book's and just love them. The story was good and fun to read. I learn more from her. I guest now, i'll start to buy more book's. I hope so. InsyaAllah.

ermm.. so bored entry ya... well. I had no idea .. hihihihikk..
Next post.. I'll put picture of cute baby ... hihihi.. who else.. the cuties Damia..

D_Y_H
See :) next post..
7.06pm, 21December2008

Thursday, December 18, 2008

Scary...

Assalammualaikum wbt,

Scary nyer.. byk lg x siap.. takot la.. mula2 mcm ok.. tapi makin di gali2 ada la pulak jumpa immediate... fuhhh.. berpeluh nak ckp la kalau mcm ini. Kena bijak ni... hermmm...

Need more time 4 work la ni.. adehh...

D_Y_H
Nak balik tido boleh... huhuhuhu
1.58pm, 18December2008

Wednesday, December 17, 2008

Day out 4..

Assalammualaikum wbt,

Day out 4, Its not much I can find. Thus the place seem ok and pack. Just because they have a small shop compare to other client. The sales also was doing just ok. Hermm..the admin was done well since the MD is here. So any happen I just can get MD to comment quickly, easy and I just think. So shouldn't be a problem. So.. work should be ok. But i'm worried, not much findings.. ohh hoooo.. must to find something... at least.

Yesterday, I went out to Jitra. A small town with many place I can see food stall. My eye was blink..blink... ermm.. food... yummy. We went there to sending my cousin sister to clinic and helping my aunty driving the car. Then we drop my aunty to the clinic after that me and my another aunty went to the shoping place to buy something. Then I saw food stall. I saw.. burger.. owhh.. I've not eating M'sia Burger quit long time. Surely, I drop into the stall and buy.. makan lagi kan.. ermm.. best.. Buy for my grandpa also. He also enjoy eating the burger... so it happen to me. Luckily i'm not getting the fever. At 1st I though I might get it also, because my body already get cool and heat sometimes. So lucky wake up early, I was fine. Alhamdulillah.

D_Y_H
Boring entry!!
1.35pm, Old Delight.

Tuesday, December 16, 2008

Day out 3...

Assalammualaikum wbt,
Day out 3.. weeehuuu.. luckly my client office was just near to the shopping centre so I just bump there to find any free wifi and enjoy my lunch time wot I had... ermm yummy ... because I just love to eat brownise.. lets browse wot I eat.. @ Secret Recipe, City Point..



Having vietnam noodles, brownise walnut and green apple...

This special entry is specially made to my bestbuddies ever.. Uma.. HapPy BiRthDay to her... wot Imade just sending her a sweet message (I guesstt.. huhuhu).. Sending her.. my message also some sweet photo.. (hihihihihi).. hope her dreams to married early come true.. I will pray for u my dear friends.... love u... muaaahh...

Happy Birthday uma!!... (uma perasaan tua.. padahal umo dia baru 25 nak juga kata 26.. huhuhu... lawak la kawan dayah sorang ni..) Really hope she will settle down next year.. so that I had chances to going to Tawau.. huhuhuhu... x sabar...

D_Y_H

Happy mood. but takut x siap keje...

1.44pm, Secret Recipe... AS

Saturday, December 13, 2008

SHOPPING is the best THERAPY







Assalammaulaikum wbt,

Shopping!! Shopping!! and Shopping!! Yehuuu siapa tak suka SHOPPING angkat kaki!! Opss ada ke.. errmmm jgn tipu ehh.. tak kira lelaki mahupun wanita semua suka Shopping.. x kira barang yer.. asalkan anda kena gunakan duit untuk membelinya ia sudah dikira shoping apa.. skrg nak ngaku x. .. eleh.. saja la tu..
Saya pula... ehh.. tentu la suka2.. nak2 lagi shoping bab2 makan.. yehuuuu.. mana x badan makin membengkak... hahaha.. saya agak emo dan moody beberapa hari ini ekoran daripada penyakit gler tdo yang melampau yang menyerang diri yer... ehh betul ke.. x la.. ntah suka ati la nak emo ke moody ke.. yang kena tempias tentunya... adik2 dan x ketinggalan mama saya yer... kesian dia orang... habis dah dpt kakak dan anak yang gler mcm dayah ni hahahahahahaha..
So.. hari ini saya membuat keputusan mengambil duit di bank.. kemudian berbelanja apa yang saya nak.. tapi der la sampai shopaholic... nak mati... dayah mujur ada sense of money lagi.. hahaha.. apa ke benda aku ngarut ni.. layan je la... iaitu mengikut kamus dayah.. sense of money ni.. tahu lagi la bagaimana untuk bergelar kedekut untuk diri sendiri.. hahahaha.. saya cuma membeli beg kerja baru dan juga sehelai kemeja baru. Itu sahaja yer.. selebihnya saya fikir, duit aku bukan banyak.. yang cari duit aku jugak.. takkan nak habiskan.. penat taw... nak dapatkan duit.. punyalah berkira.. tapi harus ya.. ada sikap begini supaya tidak membazir sesuka hati...
Tapi... *confession lagi*.. saya x kesah kalau membazir bab2 makan... ermm.. nanti saya letak apa kah pembaziran makanan yang saya dah laksanakan dlm tempoh 2 mggu saya cuti ini.. di mana saya telah habis sbyk sedikit rasanya dkt RM1000.00 lahh gamaknya... makk aiii.. gler aku ni makan.. padanlahh badan makin montok ... hikhikhikhik
D_Y_H
Gler pun ada hadnya puan-puan!!
1.21am, 13 Dec 08

Thursday, December 11, 2008

Bukan Selayak mama, emak, ibu, mami atau umi

Assalammualaikum wbt,



Bukan selayak atau lebih tepat tidak layak bergelar mama, emak, ibu, mami hatta umi sekalipun atau bahasa apa sekalipun kita memanggil seorang insan yang melahirkan kita kedunia. Buktinya sikap saya yang mudah hilang sabar dan boleh di ajak bergaduh dengan budak yang cuma hanya berusia mungkin setahun lebih. Marah benar saya hingga hilang kawalan kesabaran dalam diri. Aduhh beginikah aku mampu menghadapi situasi apabila perlu bergelar ibu kelak. Arrrghh tidak sanggup aku. Memang hilang rambut budak tu aku kerjakan.


Mama memang aku sayang sangat, walaupun hakikatnya aku adalah manusia keras hati, kepala batu, degil apa lagi semualah aku. Tapi mama tetap sabar dengan sikap aku. Kadang-kadang pada aku sayang itu tidak perlu dengan percakapan atau wang ringgit atau perbuatan. Cukup kalau aku lakukannya dengan hati Ikhlas. Sudah agak lama tanganku tidak menyentuh senduk mahupun sudip ataupun senduk sekalipun. Hanya mulut mungil sibuk memerli dan mengkritik masakan adik-adik. Tidak sedar bahawa diri sendiri lagi teruk malahan tidak tahu memasak. Banyak sangat kekurangan diri ini. Apa lagi, aku juga tidak mahir dalam bab-bab membuat kuih, kek, dan seanteronya. Paling aku benci lipat baju. Memang aku failed. Tugas itu adalah tugasan mama. Membasuh baju apatah lagi. Kemas rumah amatlah jarang sekali. Aku hanyalah seorang bos yang hanya tahu mengarah. "ehh.. bangunlah kemas rumah.. kau jangan nak malas.. bangun". Itukah contoh kakak. Memang perangai aku agak lanun. Mama aja yang sabar dengan sikap anaknya ini dan aku makin hari makin tidak matang dengan arus usiaku.


Abah agaknya dah fed up dengan anak gemuknya ini. "Cuba jangan makan banyak, badan tu dah gemuk dah" itulah ayat abah berulang kali. Abah diamkan aja dan dia hanya melihat. Tapi hati kecilnya mungkin menangis melihat anak yang tidak pernah dengar kata. Cuma asyik menyusahkan hidupnya. Kerjanya hanya makan, minum, tido dan menghabiskan duitnya. Itu belum khutbah agamanya. "Apalah nak jadi dengan anak-anak ini, sembahyang cukup malas" Abah dengan ayat-ayat sinisnya kalau menegur, tapi anak ini tidak pernah tuli atau rasa pekak dengan teguran itu. Malahan sengaja diulang-ulang salahnya.


Bukankah itu sudah dikatakan tidak selayak ibu malahan tidak layak langsung untuk menjadi ibu. Maka rosaklah kalau ibu ini yang mendidikmu. Aku nekad dalam hati, selagi aku tidak mampu punya wang yang banyak aku tidak akan memikirkan soal kahwin. Biarlah aku begini selamanya. Kerana aku selalu menyusahkan mama dan abahku sendiri. Hidup aku sendiri terumbang ambing. Cukuplah aku dengan dosa-dosaku. Tidak mahu aku membawa orang lain turut berdosa denganku. Cukup aku seorang!!


D_Y_H

Ingat dah serik!!

Assalammualaikum wbt,

Entry kali ini berkaitan dengan "SERIK" apa tu.. mesti konfius. Saja nak juga cerita.. hehehe.. once upon a time... ecehh mcm menulis story la pulak. hehehe.. Ada seorang makhluk Allah di muka bumi nun jaduh di us sana yang saya rasa dia dah serik dan tak mau lagi cakap dengan saya. Sebenarnya sangkaan saya meleset sama sekali. Alih2 tadi dia online dia tegur saya. Saya seperti biasa layan kan ajalah..

Saya kesian dengan dia, dia teringat benar mencari teman hidup wanita Asia. Hermm.. harus bagaimana untuk di bantu. Budaya kita dan dia x sama, mana la pernah orang letak iklan kat board uni ke sekolah ke... "Seorang Lelaki... bla.bla..blaa.. mencari pasangan hidup.. bla..bla...bla" issh x pernah di buat orang. Budaya kita dan dia tak sama .. sama sekali. Hermm.. nantilah saya fikirkan bagaimana harus membantu. Niat murni orang hendak membina masjid kenalah bantukan.

D_Y_H
Kesian la pulak.. nak kenen2 kan ngan sapa yer .. hurrrmm!!
12.43am, 11Dec08

Wednesday, December 10, 2008

Yea.. Yea.. Yea.. Yeaaaaaaaa...

Assalammualaikum wbt,



Hooraayyyy!!! Horayy!! Saya dah habis xm!! Yeaa.. Yeaa.

Saya sokaaaaa!!!.. Alhamdulillah.. fuhhhhhh lega... Moga-moga resultnya bertambah baik dan saya lulus... AMIN!! Doakan yer.

D_Y_H
Will back busy n schedule fully with work .. outstation back!!
10.48pm, 10Dec08

Tuesday, December 9, 2008

Esok detiknya..

Assalammualaikum wbt,


Esok adalah hari yang di nanti-nantikan. Berdebar-debar jer jantung ini. Preparation not bad. Quite better than previously. InsyaAllah, saya berdoa dalam hati agar segalanya berjalan dengan lancar. Sejak beberapa purnama ini.. *ecehhh guna bahasa purba... rasa nak guling2.. hahahaha* saya selalu menyakitkan hati orang. Ya Allah kejamnya budak ini.
"Maaf kan saya yer"
Entahlah.. segala raya bercampur baur jadi rojak yang x sedap. Siapalah tukang masak dia ni *nak aku bagi termination letter agaknye :D*. Lalat, nyamuk dan semut2 yang jadi mangsa pun... "YA AMPUNKAN SAYA" *emo x tentu pasal*.
Semalam dalam dok layan diri sendiri terbukalah satu video yang sgt best di pundak telinga saya. Naik meremang bulu roma bila dengar Mak iti ini nyanyi punyalah tangkap leleh dengar dia nyanyi fuuhhh .. layan sekejapla...*hilang emo aku sekejap.. hahahha*
Ni haa.. sila lah layan version P. Ramlee The Musical tajuknya CINTA PERTAMA..dan kalau dalam album Hadiah Daripada Hati pula tajuknya MULANYA CINTA.. apa2 lah tajuknya. Tapi lagu ini mmg tangkap leleh air liur basi .. yearkkk.. pengotor dayah ni.. hahahaha.. sila muntah kalau jelekkk hahaha.. tapi dayah suka version P. Ramlee tu sgt menusuk ke kalbu mukmin.. wahhhh ayat tak hingat... dgr yer kawan2 sodappp.. mcm masak lomak cili api... yummmy...
P. Ramlee The Musical Version.
Version Album pulak...
D_Y_H
Larikkk dulu...
6.46pm, 9Dec08

Monday, December 8, 2008

Tersendiri


Leave me alone!! Kadang-kadang ingin aku jerit begitu, tapi ia itu hanya sempat singgah di kerongkong dan cair sendiri sebelum tiba di lidah apatah ke alam nyata.

"Maaf aku juga manusia biasa tidak bisa
bergelar pelakon pentas hari-hari"

"Maaf aku juga punya perasaan!! Hatiku bukan batu atau tembok
konkrit"

"Maaf aku juga tahu marah itu bagaimana!! Sabarku punya
had"

Sekali lagi aku perlu sendiri

Hujan menitik -nitik bagai airmata yang menyimbah bumi

Pagi ini cerah tapi berkabus dan sejuk bagai sejuk dan suramnya hati ini

Hari mulia yang aku terpaksa korbankan lagi
hatiku

Dayah, 10Zulhijjah.

Sunday, December 7, 2008

Korban diri..

Assalammualaikum wbt,

Beberapa minit lagi seluruh umat Islam dimuka bumi Allah ini akan menyambut Hari Raya Aidiladha atau Raya Korban.
"Selamat Hari Raya AidilAdha buat semua"
Semoga kita menghargai setiap detik masa berlalu dan merenung apa lagi saat detik kehadapan yang perlu kita lalui, sama ada ia pahit atau manis ia adalah lumrah kehidupan kita harus tabah menghadapinya.
Walaupun detiknya tidak berapa lama lagi, tapi buat saya baru saat ini saya terasa esok adalah Hari Raya (nasib rasa sebelum beberapa minit lagi). Kenapa saya berubah emosi sehingga tidak endah pada raya ini. Saya bukan tidak endah atau tidak ambil tahu tapi seluruh tenaga telah hampir putus di usahakan untuk menghabiskan semua ilmu yang bakal ku curahkan pada 10th Disember ini. Dengan satu harapan saya akan lulus. Tidakku harapkan kecemerlangan cukup cuma lulus. Itu sudah memadai. Jadi raya tahun ini, inilah pengorbanan saya. Kalau nak ikutkan banyak lagi pengorbanan terhadap diri yang telah saya laksanakan.
Dalam sibuk nak raya, ada sesuatu yang memang agak lama ia terbuku di hati. Kenapa setiap kali hari raya pertama (tak kira raya haji @ puasa) saya tidak punya kesempatan sembahyang raya. Kejadian ini berlaku sudah dua tahun. 2 tahun nikmat itu di tarik. Sedih .... dan mungkin benar saya perlu berobat!!!. Kalau tidak ia akan makin parah dan mungkin end upnya saya yang akan sengsara dengan tidak boleh punya zuriat pula.
"Setiap langkah aku berdoa agar Kehidupanku semakin hari semakin positif dan bermotif. Kejayaan yang kuharapkan bakal kutemui kelak. Jua impian membuakku bakal kutunai"
"Perjalananku masih jauh!! Masih banyak halangan pahit dan manis yang perlu kutempuhi untuk sedikit rasa Kejayaan!"
"Aku tidak mahu jadi lalang dalam hidup"
D_Y_H
2hari sebelum xm!!
12.05am, 8Dec08

Saturday, December 6, 2008

Sya suka sangat lagu ini

Assalammualaikum wbt,

Sudah penat beberapa hari bermain minda.. hahaha.. apa aku ngarut ini. Sebenarnya nak kongsi lagu yang sangat best ini. Kenapa ia sangat best sebab dia sangat best la.. x caya dengar la sendiri..



Best taw!!

Caya x skrg,cayakan..cayalah...x dulikk kena kata gak lagu ni best... hahahaha.. apa kes paksa orang sukan lagu ni.. hehehe.. jgn layan budak senggal ini ya..

D_Y_H
Kepala agak botak!!
2.22am, 7 Dec 08

Friday, December 5, 2008

Cari pasal..

Assalammualaikum wbt,

Ini kes cari pasal dan sengaja buat diri sendiri mengigil dan kesedihan. Hampir menitik lagi airmataku tatkala melihat dia dipelamin. Dia kelihatan gembira walaupun dalam keadaan yang agak kurus. Kesihan aku melihatnya. Pastinya hatinya susah, bagimana kehidupannya kini. Sungguh aku penyibuk. Maafkanku!! Aku tidak tegar mendengar berita lain lagi darimu. Sungguh untuk ketika ini ku katakan kau yang pertama. Senyumku dalam tangisan melihatmu. Bagaimana agaknya kehidupanmu kini. Aku doakan agar kau sentiasa bahagia selalu. Walau pedih hati meluahkan. Biarlah blog ini menjadi bicara terluah segala rasa hatiku. Takkan ada inspirasi lain selain kau selama ini. Maafkan saya sekali lagi. Saya tahu tidak seharusnya saya melewati page itu lagi. Maafkan saya.

D_Y_H
Luka yang sukar sembuh!!
8.35pm, 5Dec08

Thursday, December 4, 2008

Entry huru hara!!

Kehilangan yang tidak pernah terduga. Rindu memang wujud dalam diri ini. Kemana menghilangnya dirimu. Apakah telah pergi selamanya. Sungguh aku rindu dengan tawa, rajuk, senda gurau dan juga setiap saat yang kita pernah lalui. Rajukku sentiasa terpujuk dan sedihku sentiasa kau senangkan dengan tawamu. Banyak yang kita kongsikan. Kehilanganmu sungguh buat aku tertanya-tanya. Rajukkah dirimu. Tapi tidak mungkin kerana aku kenal sikapmu. Aku sudah berjanji akan kutunai hajat hatimu suatu hari nanti dan kau juga pernah berkata jangan sampai aku tidak sempat menunaikan permintaannya itu. Ya Allah, aku rindu padanya. Di sahabat baikku.

D_Y_H
Entry huru hara!!!
8.51pm, 4Dec08

Wednesday, December 3, 2008

Brunch!!

Assalammualaikum wbt,

why brunch.. b'coz I will take my breakfast together with lunch... hahaha.. itu pun nak bagi taw ke.. hehehehe.. saje je nak kepoh.. sbb saya lapar tapi saya malas nak cari makan.. saya nak baca buku.. kalau leh nak makan buku sekali.. hahaha...

D_Y_H
Lapr..lapar..lapar!!
11.23am, 3December2008

I like to move it..move it.. we like.. to move it..

Assalammualaikum wbt,

I like to move it.. move it... we like the movie.. huhuhu.. yah I like the movie.. damm best.. for me la.. syok gelak.. great dance by Alex and Dad.. also which to find very rock grandma like nana... weehuuu kompemm.. best hidup.. plus haru biru.. kalau dapat nenek mcm tu...

I like the movie, gler best utk gilang stress.. gelak pecah panggung.. belum dok sebelah adik2 kalau dak kompem..lagi pecah ketawa besar.. lewat punya pasal saya dok sebelah kakak mana ntah.. dia gelak kita pun gelak la... tapi sbnarnya satu panggung gelak... hahaha...

Sapa-sapa yg belum p tgk silalah berbuat demikian atau belilah dvd untuk tgk x pun donload la dimana saja yg anda tahu.. acehhh.. buat promosi la pulak.. makluman mereka tidak membayar saya apa2 ke atas promosi ini ya... ahaksss..

So cute....

Mmg cute Marty.. Alex.. Gloria..n Melman...

D_Y_H
Yeahh.. I like to move it.. move it!!
1.50am, 3Dec08


Tuesday, December 2, 2008

Weehuuuu..

Assalammualaikum wbt,

Coti..coti...coti... dgr mcm best je.. tapi sengsara sebenarnya sbb dayah kena habiskan semua note2 tebal2 ni kalau boleh diges cara mudah nak buat dah... tapi bagaimana yer.. no other way.. learn okeh..

Jadinya saya nak study puas2. .. n lepas tu nak jawab exm puas2... ari tu dah pi preparation by Sir ntah x hingat namanya. Dia dah bagi tips berguna, how we can answer better n I know where should I improve.

Ok la.. ntry malas kali ni... huhuhu

D_Y_H
kepala serabut!!
11.46am, 2Dec08