Gaji..gaji..gaji...

Assalammualaikum wbt,

Haiahhhh.... haiaahh.... haaaiiiahhhh... dimanakah gaji... jawapannya lambat lagi. Aduh sakit betul bulan ini. Mana taknya. Hujung tahun memang menyeksakan. Bos baru je balik jadinya gaji adalah lambat untuk masuk yer... setakat petang tadi. Rasanya dia belum siapkan lagi. Adehhh memang kesian kepada diri sendiri. Tak mau korek duit emergency. Itu tabungan tok belajar.

Bersabar dan bertahan ajalah, nampaknya angan-angan nak pergi shoping hujung minggu ini hanyalah angan2 semata-matalah. Next weeklah nampaknya tapikan.. bila la tu... next sunday keje da... adusss sakit lagi.. penat taw.. next sunday dgn cukupnya 2 minggu berikutnya adalah tempoh masa kerje x hinggat dunia yer.. Ya Allah tabahkan hatiku. Nak pi Kekek cik li x renspon lagi. Waiting aje la, takkan nak pi sorang-sorangkan. Tak best. Jadual saya sangatlah pack. Sampai rasanya bila saya boleh bahagia dengan masa yg free sikit yer. Mcm tadi je la.. kat bawah ketawa mengekek-ngekek. Saya terkedek-kedek menyiapkan report. Perghh.. sehari suntuk wa layan report ni. Akhamdulillah selesai. Tinggal lagi dua report sebelum caw pi terengganu. Adehh sakit.

D_Y_H
agak letih & kering
7.32pm, 26December08

1 comments:

IntanLal said...

kak,

dah gaji ke belum? nak duit skit.. intan nak p shop' la kak..hehehe..