Esok detiknya..

Assalammualaikum wbt,


Esok adalah hari yang di nanti-nantikan. Berdebar-debar jer jantung ini. Preparation not bad. Quite better than previously. InsyaAllah, saya berdoa dalam hati agar segalanya berjalan dengan lancar. Sejak beberapa purnama ini.. *ecehhh guna bahasa purba... rasa nak guling2.. hahahaha* saya selalu menyakitkan hati orang. Ya Allah kejamnya budak ini.
"Maaf kan saya yer"
Entahlah.. segala raya bercampur baur jadi rojak yang x sedap. Siapalah tukang masak dia ni *nak aku bagi termination letter agaknye :D*. Lalat, nyamuk dan semut2 yang jadi mangsa pun... "YA AMPUNKAN SAYA" *emo x tentu pasal*.
Semalam dalam dok layan diri sendiri terbukalah satu video yang sgt best di pundak telinga saya. Naik meremang bulu roma bila dengar Mak iti ini nyanyi punyalah tangkap leleh dengar dia nyanyi fuuhhh .. layan sekejapla...*hilang emo aku sekejap.. hahahha*
Ni haa.. sila lah layan version P. Ramlee The Musical tajuknya CINTA PERTAMA..dan kalau dalam album Hadiah Daripada Hati pula tajuknya MULANYA CINTA.. apa2 lah tajuknya. Tapi lagu ini mmg tangkap leleh air liur basi .. yearkkk.. pengotor dayah ni.. hahahaha.. sila muntah kalau jelekkk hahaha.. tapi dayah suka version P. Ramlee tu sgt menusuk ke kalbu mukmin.. wahhhh ayat tak hingat... dgr yer kawan2 sodappp.. mcm masak lomak cili api... yummmy...
P. Ramlee The Musical Version.
Version Album pulak...
D_Y_H
Larikkk dulu...
6.46pm, 9Dec08

0 comments: