Cari pasal..

Assalammualaikum wbt,

Ini kes cari pasal dan sengaja buat diri sendiri mengigil dan kesedihan. Hampir menitik lagi airmataku tatkala melihat dia dipelamin. Dia kelihatan gembira walaupun dalam keadaan yang agak kurus. Kesihan aku melihatnya. Pastinya hatinya susah, bagimana kehidupannya kini. Sungguh aku penyibuk. Maafkanku!! Aku tidak tegar mendengar berita lain lagi darimu. Sungguh untuk ketika ini ku katakan kau yang pertama. Senyumku dalam tangisan melihatmu. Bagaimana agaknya kehidupanmu kini. Aku doakan agar kau sentiasa bahagia selalu. Walau pedih hati meluahkan. Biarlah blog ini menjadi bicara terluah segala rasa hatiku. Takkan ada inspirasi lain selain kau selama ini. Maafkan saya sekali lagi. Saya tahu tidak seharusnya saya melewati page itu lagi. Maafkan saya.

D_Y_H
Luka yang sukar sembuh!!
8.35pm, 5Dec08

0 comments: