Adakah ini benar??!!!

Assalammualaikum wbt,

Mari kita jejak.. disebalik makna nama saya yang agak pelik seperti tertera dia bawah yer.. *omputeh yg kata yer*

N=Nice *kata orang yer.. kata awk? hehehe*
U=Useful *useful... hahaha.. saya bukan barang yer.. *
R=Relaxed *yerla.. relax.. tapi mmg love relaxing.. cumanya skrg x leh relax.. hukhukhuk*

H=Huge *wahh.. ini perli.. wahai makluk bumi memg saya besar yer.. hahahahaha*
I=Important *owhh well.. important to my family.. hehehe u too right?*
D=Delicious *ohhoo.. saya bukan sesedap KFC Chicken spicy yerr*
A=Ambivalent *pendek kata iku suka aku la.. walaupun tgh blurrr.. hahahaha*
Y=Yummy *alah.. yummy apanya.. bukan makanan la.. saya golongan yang menikmati makanan yang tersanggat adalah... hahahahaha*
A=Amorous *hohhoho.. iyer ke... ahaks.. ngak taw :P*
H=Humorous *jeng..jeng.. adakah saya golong pelawak.. kahkahkah... *


H=Honorable *ohohh mesti honest yerrr sbg sorg auditor... betul x wahai auditor2.. ehh perasaan aku ni assistant je la... hahahahaha*
I=Influential *wahh.. ini sgt suka.. sbb mmg adik2 cepat makan pujukan saya... iyer ke... hehehe*
D=Dangerous * iyer saya sgt dangerous apabila memandu dgn kelajuan 180km/jam.. saya suka.. yuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu*
A=Appreciative *semua orang suka di appreciate kan.. jgn tipu ekk... betol kan... betol kan..*
Y=Young *ohh saya sgt lah muda.. adorable..pretty.. beauty.. fatty.. hahahahahaha*gelak terguling2 part perah santan ni*
A=Arty *seniwati.. ehh x sesuai... kalau nyanyi mmg leh buat mesia ni banjir kilat kang.. belakon lagi la lari semua semut2 melihatku.. seni tang mana yer.. seni kan universal*
H=Hilarious *owhh memang la.. kalau membebel riuh sekampung.. x caya dtg la rumah*

D=Dramatic *owhh gueehh bukan pelakon drama dan jugak bukan drama quen.. hbs.. suka buat drama yer.. ngeh..ngehh..ngehhh..*
A=Awesome * yer ke ni.. mengkagum kan.. wahhh.. terkagum kah anda dgn saya... hahahha*
Y=Yummy *haa.. yummy tang mana .. makluman yer saya bukan makanan.. ishh..ishh*
A=Altruistic *yahh .. ini lah saya.. *suka dpt tlg org* dpt pahala taw*
H=Haunting *teguh ke kukuh ke gigih ke.. apa2 je la.. yg penting hati kadang2 sekeras batu*

haaaa.. mcm caya x caya je...
tapi saya caya yang ini

NUR HIDAYAH = Cahaya Pentujuk Illahi.. amin InsyaAllah.

Saya dah byk merapik.. nak siap2 p opis ada keje nak siapkan.. bencilah... nak cuti..cuti.. penatlah... non stop dah 2 minggu ni... tolong..tolong...tolong nak baca buku bila weiiii.. takutttttttt

D_Y_H
yg agak kesengalan skrg ini!!
9.23am, 29Nov08

0 comments: