Perut yg asyik cari pasal!!

Alhamdulillah.. hari ini hari keempat umat Islam semua berpuasa begitu juga aku dan syukur alhamdulillah aku berjaya tidak menyentuh nasi. Harap2 dapat mengurangkan berat badan... huhuhu.. impian yang sekian lama tergendal.. hahahaha.. Kalau menjadi lagi kali ini.. InsyaAllah akan ku cuba lagi. 3 tahun percubaan di beri!!! Igt tu dayah!!! huhuhu... InsyaAllah.

Kalau diberi peluang ingin aku terbang, kalau ada rezeki insyaAllah akan aku pergi. Tidak disini, InsyaAllah aku mahu. Cuma sedang mengumpul sedikit kewangan dan pengalaman untuk ku bawa bersama. Mungkin jauh lagi, aku boleh melupainya. Walaupun aku tidak ingat tapi setiap kali bibir menyebut itu, wajahnya juga yang muncul di hati. Ya Allah, keliru hati ku. Aku yakin aku tidak mudah melupainya.

Mmm.. berbalik pd tajuk ari ni. Perut ni mmg buat hal, sakit saja. sakit...sakit...sakit.. nak buat kerja pun tidak selesa. Perut yang sakit!!!

D_Y_H
sakit peroooott
10.39am, 4sep8 atas 6

0 comments: