Apa yg menarik tentang lagu ini!

Lagu ini sgt la saya suka.. Sebab Melody dia yang sgtlah menarik dan liriknya buat saya befikir berkali2.


Tajuk lagu ni :- Hanya Ingin Kau Tahu - Republik


Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku


Rasakan abadi

Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu



Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu



Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku


ow wooo wo wo wo


Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup


Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu


Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini

Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu


Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku


ow wooo wo wo wo wo wo wo wo wo


Sungguh kadang2 aku teringin dia mendengarnya. Tapi dia makin jauh. Dan aku juga makin jauh


hanya coretan pada pasir dpt kusingkap rasa hati ketika itu

Sungguh aku harus Redha!!

Allah jadikan sesuatu itu bersebab. Sudah 17 hari ia berlari meninggalkan aku sendiri, menyulam rasa sendiri. Aku harus tabah. Ia tidak mudah. Kerana ia telah meniggalkan kaca kecil di dalam hatiku.

tingkat paling tinggi!!

Redhalah hati!!

09sep08!!

2.39pm!!

0 comments: